Specjalista ds. zakupów

 

Zakres obowiązków:

  • Realizowanie zadań związanych z  zakupami w oparciu o zasady zamówień spółki,
  • Optymalizacja procesów zakupowych
  • Zapewnienie dostaw surowców i materiałów niezbędnych do terminowej realizacji planu produkcji
  • Optymalizacja stanów magazynowych
  • Kierowanie i nadzór nad prawidłowym działaniem magazynów
  • Kontrola prawidłowości procesu zamówień
  • Współpraca z partnerami  handlowymi (podwykonawcami, dostawcami, usługodawcami)
  • Współpraca międzywydziałowa w celu zapewnienia jak najsprawniejszej obsługi kontraktów,

Wymagania:

  • Doświadczenie w obszarze współpracy z  klientem (mile widziane),
  • Dobra znajomość pakietu MS Office,
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
  • Bardzo dobra organizacja pracy,
  • Umiejętność analitycznego myślenia,
  • Samodzielność w działaniu, dobra organizacja pracy własnej,

Ofrujemy:

  • Pracę w firmie o stabilnej pozycji rynkowej
  • Atrakcyjne wynagrodzenie – zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Nowoczesne biuro oraz niezbędne narzędzia do pracy
  • Możliwość ustawicznego rozwoju umiejętności i podnoszenia kwalifikacji
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego

 


    Prześlij swoje CV


    Wypełnij poniższy formularz i prześlij swoją aplikację na powyższe stanowisko.