Zakres obowiązków:
- Realizowanie zadań związanych z zakupami w oparciu o zasady zamówień spółki,
- Optymalizacja procesów zakupowych
- Zapewnienie dostaw surowców i materiałów niezbędnych do terminowej realizacji planu produkcji
- Optymalizacja stanów magazynowych
- Kierowanie i nadzór nad prawidłowym działaniem magazynów
- Kontrola prawidłowości procesu zamówień
- Współpraca z partnerami handlowymi (podwykonawcami, dostawcami, usługodawcami)
- Współpraca międzywydziałowa w celu zapewnienia jak najsprawniejszej obsługi kontraktów,
Wymagania:
- Doświadczenie w obszarze współpracy z klientem (mile widziane),
- Dobra znajomość pakietu MS Office,
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- Bardzo dobra organizacja pracy,
- Umiejętność analitycznego myślenia,
- Samodzielność w działaniu, dobra organizacja pracy własnej,
Ofrujemy:
- Pracę w firmie o stabilnej pozycji rynkowej
- Atrakcyjne wynagrodzenie – zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Nowoczesne biuro oraz niezbędne narzędzia do pracy
- Możliwość ustawicznego rozwoju umiejętności i podnoszenia kwalifikacji
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego